GAY_PL Pokój z klasą

Page 21 of 22 Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Fri Dec 21, 2012 6:51 pm

Aha, skoro podawal ze odbierala pracownica a nie Izabela to wszystko wyjasnia. Klarowna sytuacja i nie ma nic do dodania.
Jak rozumiem IP z ktorego pisal/pisze kulas oraz nry telefonow sa zarejestrowane na te dwie panie. Nie ma nic do rzeczy - w sensie prawnym - czy kulas (jak podaje: facet 41 lat zam. Wa-wa) istnieje czy jest tylko tworem czatowym. Byty czysto wirtualne nie moga byc pozywane przed sad, tylko osoby fizyczne ktore sie za nimi kryja. Dlatego tak wazne bylo ustalenie najpierw danych. Bardzo rozsadne posuniecie. Za grozby karalne beda odpowiadac wlasciciele telefonow oraz lacza internetowego. Moga wskazac sprawce, ale jezeli tego nie zrobia (bo np sa z nim spokrewnione i maja prawo odmowic) to odpowiedza obie panie.
Mysle jednak ze sad tak czy owak wypowie sie na temat kulasa/snape. Ten nick pojawi sie w uzasadnieniu skoro byl uzywany na czacie i poza nim w kontekscie grozb karalnych. Co nie bedzie mialo znaczenia dla oceny prawnej czynu (przedmiotem sa grozby a nie udawanie kogos innego na czacie), ale Wam ostatecznie rozstrzygnie sprawe kim ow kulas jest. Powodzenia.

Jesli ta kobieta wciagnela w swoje "zabawy" wlasna matke i - jak czytam - siostrzencow (co tez wyjdzie podczas rozprawy) to jest moralnym dnem. Mysle ze sad tez wezmie to pod uwage.

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Fri Dec 21, 2012 7:00 pm

Gosc wrote:Cieczki ciąg dalszy:
gay_pl, 21.12.2012r.
pokoik gay_pl 21 XII 2012

16:44:57 ∗ ~kulas221299_ ∗ a teraz twierdzac że ogladałej jakies moje zdjecia
1616:45:14 ∗ dareczek900322 ∗ skoro so dostepne w necie
16:45:20 ∗ ~kulas221299_ ∗ dołaczasz to tej grupy
16:45:23 ∗ dareczek900322 ∗ wiec kazdy ma do nich wglad
16:46:06 ∗ ~kulas221299_ ∗ a skoro piszesz o zdjeciach belli z kamerki dostepne na forum gdzie zostały umieszczone bezprawnie
16:46:22 ∗ ~kulas221299_ ∗ to jako student prawa nie wiesz że złamałes prawo ? //hehe
Ogladajac czyjes zdjecia w necie lamie sie prawo? Czego to ja sie jeszcze dowiem od tłustej intelektualistki z Wolina sprzedajacej gacie na straganie?

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Fri Dec 21, 2012 7:17 pm

Musze siebie zacytowac niestety zeby rozjasnic, szczegolnie grubej Laughing
Unicorn_vel_Aleks wrote:
Mysle jednak ze sad tak czy owak wypowie sie na temat kulasa/snape. Ten nick pojawi sie w uzasadnieniu skoro byl uzywany na czacie i poza nim w kontekscie grozb karalnych. Co nie bedzie mialo znaczenia dla oceny prawnej czynu (przedmiotem sa grozby a nie udawanie kogos innego na czacie), ale Wam ostatecznie rozstrzygnie sprawe kim ow kulas jest.

Jedno jest pewne: nie da sie mieszkac w Warszawie i jednoczesnie korzystac z lacza zarejestrowanego w Wolinie. Trudno tez bedzie udowodnic ze telefony okresowo wedrowaly do Warszawy, po czym wracaly i znow wedrowaly. Kazdy telefon komorkowy laczy sie z siecia i wiadomo w jakim miejscu przebywa. Operator ma te dane. Mozna przy okazji o to wnioskowac Wink

Powtarzam: dla sadu nie ma znaczenie czy ktos kogos udaje, umiera na pokaz albo pisze o swoich bogactwach i wymyslonych sklepach. Jakby na marginesie tej sprawy wyjdzie na jaw kim jest kulas/snapee i bedzie wazne tylko dla czatownikow. Ale ta kobieta w obronie swojej urojonej tozsamosci za bardzo przeholowala posuwajac sie do czynow karalnych prawem. Linia obrony w jej przypadku moglaby byc jedynie niepoczytalnosc.

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  Poezji_Milosnik on Fri Dec 21, 2012 7:25 pm

Ogladajac czyjes zdjecia w necie lamie sie prawo? Czego to ja sie jeszcze dowiem od tłustej intelektualistki z Wolina sprzedajacej gacie na straganie?



Unicorn a to nie wiedziales? Pewnie jej tak powiedzial urojony maz policjant z ktorym obecnie mieszka w Swinoujsciu i ktoremu powila urojone dziecko. Szkoda tylko, ze sasiedzi o tym nie wiedza a widza ja codziennie na Owocowej w Wolinie...




cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops


Last edited by Poezji_Milosnik on Fri Dec 21, 2012 7:26 pm; edited 1 time in total

Poezji_Milosnik

Posts : 128
Join date : 2011-11-21

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  slim_ on Fri Dec 21, 2012 7:26 pm

Na początku wykazała się brakiem myślenia, a później poszło jak lawina. Numer Tomka_Kalisz - 669, "którego Bella zna tylko ze słyszenia" okazał się (wg. danych z forum), że jest na jej matkę, cyrk Shocked
Numer, z którego wysyłała smsy z groźbami karalnymi jest na nią/jej matkę (nie wiem, czy wysyłała smsy z 601 czy 669), tak samo jak internet, z którego aktualnie klika kulas.

Unicorn ma racje - to nie jest przedmiotem sprawy, że ktoś tu kogoś udaje, to nie jest ważne, to nie podlega pod paragraf, że ktoś sobie na czacie udaje kobietę/mężczyznę/hipopotama.
Istotny jest fakt, że złamano prawo (art. 190 i 212KK), a złamała je osoba z imienia i nazwiska, wysyłając groźby karalne z komórki na abonament, która należy do niej. Ponadto pojawiły się groźby, pomówienia oraz upublicznienie danych Nikitka na czacie, z którym łączono (i nadal łączy) się za pomocą karty SIM, która jest "podpięta" pod umowę na Intenet na osobę (kobietę) z imienia i nazwiska.


Kazdy telefon komorkowy laczy sie z siecia i wiadomo w jakim miejscu przebywa. Operator ma te dane. Mozna przy okazji o to wnioskowac

Wiadomo, albowiem komórka łączy się z danym masztem telefonicznym. Wiadome jest też, że łącząc się z masztem, który znajduje się przykładowo w Poznaniu, nie można przebywać w Krakowie. To samo jest z internetem. To co z tego, że na stronach typu whatismyip.com pokaże jej "Warszawa", skoro provider ma dane, skąd dokładnie łączy się dany abonent. Czasem z dokładnością do ulicy/domu.A to również ustalono Wink Tak jak provider ma obowiązek przechowywać smsy w systemie, tak ma też obowiązek (i zbiera te informacje) z jakim IP w danym dniu/godzinie/minucie łączył się dany abonent. Billingi zapewne są dołączone do akt sprawy, które z kolei zostały już przekazane z KMP do Prokuratora.

Nie jest ważne kto tam klika, odpowie właścielka łącza i komórki (komórek).

Chyba, że wskaże, iż jest niewinna, ale wtedy będzie musiała przed sądem udowodnić, że ona nie stoi za tymi przestępstwami. A to jak wiemy będzie niemożliwe Wink

slim_

Posts : 28
Join date : 2012-07-18

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Fri Dec 21, 2012 8:05 pm

Jesli wskaze inna osobe i ta sie przyzna - to Izabela sie wywinie. Tylko ze w swietle zgromadzonych tu dowodow raczej bedzie trudno....... Wink

Brawo dla Nikitka ze pieczolowicie zgromadzil caly material dowodowy z numerami IP, mailami, billingami i smsami - w powiazaniu z nickami. Mysle, ze wlasnie dlatego prokuratura nie miala watpliwosci aby rozpoczac sprawe. Tu konieczne uzupelnienie:

Trudno tez bedzie udowodnic ze telefony okresowo wedrowaly do Warszawy i Kalisza, po czym wracaly i znow wedrowaly.

Widac ze tlusta intelektualistka juz uwierzyla w istnienie sprawy:
17:57:25 ∗ ~kulas221299_ ∗ co mnie rozwala to poczucie nikitka bezkarnosci skoro tępak mysli że jego udzial i nekanie nie beda brane pod uwage jak bedzie dym
Nie beda. 1) nastepstwo czasowe, ---> 2) interes spoleczny. Nawet jesli temat zostanie podniesiony to nie wplynie to na wyrok gdyz nie ma tu zwiazku przyczynowo-skutkowego. Grozby karalne formulowane byly wczesniej wiec nekanie (?) czy ujawnianie danych nie moglo byc ich przyczyna. Raczej skutkiem. W niczym to przedmiotowej winy tej kobiety nie umniejsza. Poza tym nie wiem czy Nikitek nekal lub co ujawnial. To trzeba jeszcze udowodnic, i to nie domniemaniami a twardo.

Mysle ze ona tak uwierzyla w te swoja kreacje czatowa iz stracila poczucie rzeczywistosci i przestala panowac nad tym co robi. Teraz jak ja obserwuje to widze ze zadowala sie chwilowymi sukcesami (ze 1-2 osoby przekona, wysmieje cos z kims do spolki, pokrzyczy czy postraszy). Ale to jest dorazne zwyciestwo. Ona nie widzi spraw w dalszej perspektywie i popelnia bledy. Nie liczy sie tez z konsekwencjami. Takie dzialanie obliczone na chwilowy efekt i kierowane emocjami jest cecha ludzi malo inteligentnych.

Straszenie Nikitka nic juz nie da bo mlyny miela i przyjdzie zaplacic za wszystko. Trzeba bylo na czas sie wycofac.


XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  Poezji_Milosnik on Fri Dec 21, 2012 8:29 pm

A byl na to czas i wiele mozliwosci. Zanim sprawa trafila do prokuratury wielokrotnie byla napominana o opamietanie sie, zaprzestanie destrukcyjnej dzialalnosci, zaprzestanie szantazowania, oskarzania, dzwonienia do rodzicow czatownikow z informacja, ze maja syna geja, rzucania oszczerstw (lacznie z pedofilia i kazirodztwem). Wykazano jej (dla opamietania sie), ze wiemy kim jest, ale to nic nie pomoglo. Dalej i jeszcze bardziej szalala, atakujac niewinnych userow, jeszcze bardziej czula sie bezkarnie. Wiec nadszedl czas za to wszystko zaplacic i odpowiedziec przed wymiarem sprawiedliwosci za swoje czyny. Mam nadzieje, ze dowiem sie kiedy bedzie sprawa w sadzie bo chetnie na niej sie pojawie, zeby zobaczyc przegrana wolinskiej kramarki. Ciekawi mnie jak sie wytlumaczy przed swoja matka i siostra ze swojej przestepczej dzialalnosci, w ktora wmieszala najblizsza rodzine - bo przeciez sila rzeczy dowiedza sie o tym.



lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Poezji_Milosnik

Posts : 128
Join date : 2011-11-21

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  Poezji_Milosnik on Fri Dec 21, 2012 10:10 pm

Unicorn_vel_Aleks wrote: Linia obrony w jej przypadku moglaby byc jedynie niepoczytalnosc.



Unicorn ty jej lepiej nie podpowiadaj, bo jeszcze sobie zalatwi zolte papiery i sie z tego wykaraska!!!



Psychiczna1 Psychiczna1 Psychiczna1 Psychiczna1 Psychiczna1 Psychiczna1 Psychiczna1

Poezji_Milosnik

Posts : 128
Join date : 2011-11-21

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  Nikitek_ on Fri Dec 21, 2012 10:57 pm

Witam !

ale dziś się rozpisaliście no ale do tematu Cool


WAŻNE - porównujcie SMS z jakiego numeru wysłany, kiedy, treść SMS czego dotyczy etc.

slim_ napisał

Numer, z którego wysyłała smsy z groźbami karalnymi jest na nią/jej matkę (nie wiem, czy wysyłała smsy z 601 czy 669), tak samo jak internet, z którego aktualnie klika kulas.


Z tematu : http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/t55-telefon-zaufania#201

SMS z dnia 19-08-2010 z godziny 02:27 z numeru telefonu „bella32” 601.xxx.xxx. Opis sieci: Polkomtel S.A. Warszawa, oczywiście SMS został zapisany na karcie SIM, po drugie dodałem ten numer do listy blokowanych, włącznie z blokadą SMS, MMS przypominam mój telefon ma aplikacje symbian.


Cytuje SMS.

„i zamkneli kolejne foum ajac jak milusio usmialem sie jak glupi co do twoich klamstw ktoe czytam ja do ciebie nie dzwonilem bo ja bym dzwonil tak zebys wiedzial ze to ja pajacu i zeby nie to ze sie laska za was wziela to bym to ci jebnal goszy nume niz ten co obewal ciastek.ale co ma wisiec nie utonie psychiczny deklu:D Ciekawy jestem czy ty jestes az tak glupi ze nie zdajesz sobie spawy iz to co jest na foum podpada pod kk ? na bank jestes spawia mi dzika fajde obsewowac jak sie pogazasz coaz badziej juz niedlugo bedzie wesolo a wlasnie ten twoj maly to maly az go szkoda no tak popiedolonego ojca twoj

idol Kulus”


Z tematu : http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/t55p15-telefon-zaufania#344


SMS od Tomek_Kalisz z numeru koma: 669.xxx.xxx. z dnia 2010-09-17 godzina: 16:43

cytuje: "Bylem na forum, siurek jestes moim idolem sam sie wpedzasz w szalenstwo ja nie musze palcem kiwnac:)"

Teraz pytanie, kto był na forum ? bella ze Szczecina, kulla z Warszawy czy Tomek z Kalisza ? hehe , zwracam uwagę na słownictwo kulasa na czacie, słowo 'siurek' bardzo często nadużywane przez kulasa. Czy teraz mam rozumieć że kartę sim ma znów Tomek z Kalisza ? hehe

Tomku z Kalisza z ul. Poznańskiej, twój SMS jest kompletnie nie wiarygodny tak jak i to że jesteś z Kalisza.

Z niższych wpisów

[09-02-2010 20:34:23] <~tajfun9966895> Nikitek_ rób te sprawe siurek


Z tematu : http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/t55p15-telefon-zaufania#351

• Przechowywanie: Komputer / Skrzynka odbiorcza
____________________________________________
Odebrana 2009-12-05 13:29:17
Od 1021104710942
Do 511.xxx.xxx
Wiadomość: OD heeh*SMS z Gadu-Gadu - odpowiedz prosto do nadawcy*:no i co matolku z kalisza mozesz mnie w lechtaczke pocalowac i tak ze mna nie wygrasz

Bella, Ja cię w żadną łechtaczkę całować nie będę ! Już o tym pisał bibliotekarz w tym temacie.

Ten SMS jest opublikowany po raz pierwszy. Kwestia dotyczy, słowa „siurek”


• Przechowywanie: Komputer / Skrzynka odbiorcza
____________________________________________
Odebrana 2009-11-25 23:55:27
Od 601.xxx.xxx.
Do 511.xxx.xxx
Wiadomość: (część 1 z 2) nie będziesz siurek bezkarnie klamal !! a ja teraz cie przypilnuje i z cala przyjemnoscia poczekam na twoje przeprosiny nawet jakby trzeba było (2 z 2) naprawde zrobic porządek //ziew


• Przechowywanie: Komputer / Skrzynka odbiorcza
____________________________________________
Odebrana 2009-11-25 20:59:48
Od 601.xxx.xxx.
Do 511.xxx.xxx
Wiadomość: (część 1 z 2) interesuje cie siurek jak chuj az cie trafia : )) inaczej bys się tak nie wysilal na ogole matołku tylko nie wiem czy zauważyłeś nikt oprocz ciebie (2 z 2) i tych dwoch co ci doope liza nie wiem o czym wy pierdolicie //heeh


• Przechowywanie: Komputer / Skrzynka odbiorcza
____________________________________________
Odebrana 2009-11-25 20:39:10
Od 601.xxx.xxx.
Do 511.xxx.xxx
Wiadomość: tęsknisz za mna siurek : ) ?


Z tematu : http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/t55p15-telefon-zaufania#390


SMS z numeru koma: 669.xxx.xxx. z dnia: 2010-10-07 h 13:36 od bella vel kulla

cytuje: "Siurek nie tesknisz za mna aby?"


Z tematu: http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/t55p15-telefon-zaufania#402

Kolejny SMS od bella32 z numeru koma: 601.xxx.xxx z dnia 08-11-2010 o godzinie 22:19, która podaje się za faceta w pokojach gay na Onecie jako: kulek

cytuje: " no i zrobiles z siebie debila w sumie nic nowego : ) wiesz co jest takie forum ja pisalem ty popierdolony idioto o forum dla niepelnosprawnych homo nie o twoich wypocinach bo na to kazdy laske dawno polozyl : ) tak ci sie verdi cepie przysluzyl zaraz rodmuchamy to na ogole"

bella32 a kto ci powiedział że tego loga dostałem od verdiego ? hehe


Z tematu: http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/t55p15-telefon-zaufania#411

Kolejny SMS od bella32 która się podaje w pokojach gay jako facet, z dnia 09-11-2010 z godziny 17:58. z numeru koma 601.xxx.xxx.


cytuje: " Fakt pomylilem sie wpisujac za miast : usia to napisalem sneakersa.. ale jakie to ma znaczenie ? no fakty jakie znaczenie ma to ze jestes pierdolnietym mitomane brandzlujacym sie pd kazde moje slowo ? //lol Jak juz mnie i ludzi sledzisz to chociaz pierdolniety matolku sprawdz co wklejach bo dales doopy juz 2x w ciagu dwoch dni a teraz zapierdalaj wkleic to ) "


Z tematu: http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/t55p15-telefon-zaufania#424

Kolejny SMS od bella32 która się podaje w pokojach gay jako facet kulas, z dnia 12-11-2010 z godziny 19:38. z numeru koma 601.3xx.xxx.


cytuje: " [20:24:35] <~kulkowski> uwazajcie na Nikitek_ jest pedofilem zyjacym z swoim synem jak twierdzi phades zapis z dnia 21/03/2010 hahahahahahaah no zlalem sie prawie ty moze temu idiocie wytlumacz o co chodzi bo cie osmiesza, i naprawde az tak nisko upadliscie ze sie do pisania oszczerstw karnych posuwacie ? Kogo ja pytam plazow to phades cie oskarzyl ze sie rzniesz z swoim synem co mi na priwie opowiadales dlatego ogo smieciu zniszczyles //ziew mam nadzieje ze on przeczyta pierwszy tego smsa jakie to uczucie pajac ? jak ci doope rabia i nie masz na to wplywu ? "


Mój udział ? konkrety jaki ? nękanie jakie kiedy ? konkrety !

17:57:25 ∗ ~kulas221299_ ∗ co mnie rozwala to poczucie nikitka bezkarnosci skoro tępak mysli że jego udzial i nekanie nie beda brane pod uwage jak bedzie dym



slim_ - kulas wysyłała SMS z dwóch numerów 601, 669 – wejdźcie sobie do tego tematu i poczytajcie wszystkie SMS od słynnej belli32 Gdybym miał coś do ukrycia, sprawy bym nie kierował do prokuratury, mam spokojny sen.


Unicorn_vel_Aleks – Mam czyste sumienie, nie wysyłałem żadnych sms do kulasa vel Tomka z Kalisza vel belli32 o tematyce: wyzwiska, bluzgi, szantaże, groźby itd.


Poezji_Milosnik – dowiesz się kiedy będzie sprawa ( termin ) wrzucę to na forum, rozejdzie się jak świeże bułeczki

Nikitek_

Posts : 238
Join date : 2010-08-16

View user profile http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Sat Dec 22, 2012 1:27 am

Dzieki za odpowiedzi i linki. Trudno to bylo wszystko odnalezc, ale juz ogarniete Very Happy

A wiec te wszystkie kwalifikujace sie jako grozby karalne i uporczywe nekanie teksty pochodzily z dwoch nrow telefonow. Raz pisala z nich bella, raz Tomek_Kalisz, innym razem kulas. Podobnie maile z konkretnego IP (nawet jesli zmienne, to operator moze sprawdzic do kogo nalezy). Prosta sprawa. Wystarczy ustalic wlasciciela, niewazne jak sie podpisywal. Dla Was wazne bo wiecie ze to byla jedna i ta sama osoba. Dla sadu nie ma znaczenia jak sie ktos podpisuje ale z jakiego nru lub IP pisze i co pisze. A tresci tych wszystkich smsow i maili jednoznacznie podpadaja pod KK. Kobieta powaznie przeholowala. Nie dziwie sie ze prokurator nie mial watpliwosci i wszczal postepowanie.

To jest wazne:

Poezji_Milosnik wrote:Wykazano jej (dla opamietania sie), ze wiemy kim jest, ale to nic nie pomoglo.
Warto by przygotowac dokumentacje na ten temat (logi itp). Z dwoch powodow: 1) ujawnianie wiedzy o tej kobiecie mialo to wlasnie na celu, 2) okazalo sie bezkuteczne, co dowodzi uporczywosci jej dzialania. Dostala szanse ale nie chciala skorzystac. Poezji_Milosniku ja nic nie podpowiadam bo na wszystko jest juz za pozno Very Happy Mysle ze taka dokumentacja przyda sie w sadzie i to bardzo.

Niktek_ wrote:Mój udział ? konkrety jaki ? nękanie jakie kiedy ? konkrety !
Jej pewnie chodzi o ten spam z danymi. Ale musi udowodnic ze to Twoje dzielo. Samo nawet glebokie przekonanie to nie wszystko. Trzeba wskazac autora i miec na to twarde dowody. To ze wchodzisz na czata lub piszesz na forum nic nie znaczy - zalezy co piszesz, ktore posty lub wypowiedzi na czacie sa Twoje. Bo nie wszystkie sa. Spamowac tez moze kazdy. Odpowiedzialnosc jest indywidualna a nie zbiorowa.

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  Nikitek_ on Sat Dec 22, 2012 2:20 am

Witam !

mam stały adres IP od lat, a jeśli chodzi o spam i w nim zawarte dane belli32 vel kulasa to są one prawdziwe, które to sama bella32 - Izabela Schabek z Wolina, zachodniopomorskie, zamieszczała w sieci na różnych stronach www., sama również zamieszczała swoje fotki oraz fotki rodzinne. Podawała również, różnym osobą, "swoje" numery telefonów komórkowych 601 i 669 przedstawiając się za różne osoby z różnych miast. np: za Tomka z Kalisza, kulasa z Warszawy oraz bella zachodniopomorskie.

Jeśli ktoś dobrowolnie wrzuca w sieć swoje dane osobowe, wizerunkowe to nie może podnosić jako zarzutu ( zarzut sądowy ) że ktoś je rozpowrzechnia.




Podstawa Prawna: ( spamerzy )


Nie popełnia przestępstwa zniesławienia, kto publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut służący obronie społecznie uzasadnionego interesu.. (art. 213. § 2. K.k.).

Nikitek_

Posts : 238
Join date : 2010-08-16

View user profile http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  Nikitek_ on Sat Dec 22, 2012 8:20 pm

Witam !

Nie trzeba zamieszczać adresu żeby go ustalić.


#gay_pl 22-12-2012r.

16:13:35 ∗ ~kulas221299 ∗ mam stały adres IP od lat, a jeśli chodzi o spam i w nim zawarte dane belli32 vel kulasa to są one prawdziwe, które to sama bella32 - Izabela Schabek z Wolina, zachodniopomorskie, zamieszczała w sieci na różnych stronach www., sama również zamieszczała swoje fotki oraz fotki rodzinne. Podawała również, różnym osobą, "swoje" numery telefonów komórkowych 601 i 669 przedstawiając się za różne osoby z różnych miast. np: za Tomka z Kalisza,
16:13:37 ∗ ~kulas221299 ∗ kulasa z Warszawy oraz bella zachodniopomorskie.

16:13:40 ∗ ~kulas221299 ∗ Jeśli ktoś dobrowolnie wrzuca w sieć swoje dane osobowe, wizerunkowe to nie może podnosić jako zarzutu ( zarzut sądowy ) że ktoś je rozpowrzechnia.

16:13:54 ∗ ~kulas221299 ∗ Fizolas on jest chory na łeb
16:14:04 ∗ ~kulas221299 ∗ gdzie bella w sieci podawał swój adres ?
16:14:14 ∗ Fizolas ∗ nie sądzę
16:14:18 ∗ Fizolas ∗ może facebooku
16:14:21 ∗ ~kulas221299 ∗ gdzie bella w sieci wrzucałe foty swojego domu i miejsca pracy
16:14:27 ∗ ~kulas221299 ∗ ona nie ma fb
16:14:29 ∗ Fizolas ∗ bzdura
16:14:38 ∗ ~kulas221299 ∗ a na nk nie ma fotek
16:14:39 ∗ Fizolas ∗ wymyślają
16:14:39 ∗ ~kulas221299 ∗ tylko nazwisko
16:14:58 ∗ ~kulas221299 ∗ ty on ma niezłego świra
16:15:12 ∗ ~kulas221299 ∗ fotke z swiat ściagneli z profilu jej siosty
16:15:19 ∗ Fizolas ∗ no proszę
16:15:36 ∗ ~kulas221299 ∗ a zreszta nie ma prawa bez zgody upowszechniac niczego
16:15:52 ∗ ~kulas221299 ∗ dane podał im kabi jest to jedyna osoba które je znała w pelni
16:15:56 ∗ Fizolas ∗ to oczywiste
16:15:57 ∗ ~kulas221299 ∗ w sieci
16:16:02 ∗ ~kulas221299 ∗ ale gdzie
16:16:25 ∗ ~kulas221299 ∗ ice mial wczoraj racje że on wymaga pomocy specjalisty
16:17:11 ∗ schizzaa ∗ umieram ku rwa umieraaaaaaaaaaam

16:17:39 ∗ ~kulas221299 ∗ bella nigdzie nie podawała w sieci swojego adresu a foty domu i miejsca pracy sa łamaniem prawa
16:17:57 ∗ Fizolas ∗ owszem
16:18:14 ∗ ~kulas221299 ∗ jestem ciekaw jaka jednostke chorobową wynajda jak go sad na badania psychiatryczne skieruje



kulas oczywiście jest bardzo "obiektywna" dlatego Iza nie wkleiła całego postu.

Podstawa Prawna: ( spamerzy)


Nie popełnia przestępstwa zniesławienia, kto publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut służący obronie społecznie uzasadnionego interesu.. (art. 213. § 2. K.k.).


Dane ? jakie dane ? wyrażnie napisałem

Jeśli ktoś dobrowolnie wrzuca w sieć swoje dane osobowe, wizerunkowe to nie może podnosić jako zarzutu ( zarzut sądowy ) że ktoś je rozpowrzechnia.


Dane osobowe, wizerunkowe a nie adres zamieszkania.

Po pierwsze wiemy że adres belli32 jest prawdziwy, kulas j/w przyznaje. Policja ustaliła ten sam adres zamieszkania ( Marek i Iza- są tam zameldowani- Iza jest panną ) Po drugie wiemy że bella32 pracuje na straganie, kulas sam potwierdza. Po trzecie fotki rodzinne są ściągnięte z profilu Izabeli Schabek Nasza Klasa. Pisałem w 2010r. że profil został zablokowany. Po czwarte adres zamieszkania, Ci którzy nie pamiętają przypominam iż kulas w 2007r. byłem wtedy opem z cholerką wiele razy pisał że ma na imię: Marek nick czatowy: snape71. W 2007r. marzec po tej rzekomej śmierci snapka, pokazał się kulas który po mimo wielokrotnych moich próśb nie zalogował się na nicka snape71. Ów Marek prowadził działalność stąd mamy adres zamieszkania. Adres jest PUBLICZNY. patrz j/n Po piąte w szkole podstawowej w Wolinie uczęszczało dwóch bliźniaków Iza i Marek S. Po szóste, sop Lytton_ ustalił w 2007r. że Marek Schabek żyje a Krzysztof za którego się podawał po prostu nie ma ze sprawą nic wspólnego. Po siódme, powiązanie tych wszystkich informacji, które podawał różnym userą na Onecie: kulas, snape, bella, Tomek kalisz, meson, itd. doprowadziło do adresu Izabeli Schabek. Po ósme, Policja sama Ustaliła ten sam adres zamieszkania usera ~kulas, który został ustalony przez użytkowników Forum. Po dziewiąte Kabi nie podał nam żadnego adresu zamieszkania belli32 vel Izki. Po dziesiąte skoro czuje się taka nie winna, to niech wystąpi do Policji, wszak bella32 vel Iza ma męża policjanta -

ups szantaż się nie udał ? kulas myślała że jak napisze że ma męża policjanta to wszyscy sie zamkną ?

eh "Bruner nie zemną te numery"



z tematu: http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/t42p30-fotki-klulkowej-kulasa#984

ekipa_forum wrote:Dziś zajmiemy się Markiem Schabkiem. Jesli ktoś uważnie czytał to forum wie że Marek występował ( to znaczy, kulas podawał kilka lat temu imię : Marek ) Sprawę opisywała cholerka, Nikitek_ do 2008r. , czy Lytton, ostatnio - barabasz czy poezji_miłośnik.

Przejdżmy do meritum.

Kulas często pisał ze prowadzi działalność, bella32 sprzedaje muszelki na straganie itd. ( opisywał też to kabi ) W tym temacie są linki do szkoł podstawowej gdzie występują te dwie osoby, Marek i Izabela. ( Nie ma żadnego Krzysztofa z Warszawy )

Kilka razy widziałem jak ktoś na czacie pisał że bella32 mieszka z Wolinie na ulicy, Owocowej 9.

Z tego screnu wiemy że Marek istnieje i prowadzi działalność taką jaką też często opisywała bella32. Według kulasa nikt nie udziela informacji osobą trzecim, napewno ? wystarczy wpisać nazwisko i wszystko mamy jak na dłoni. Niusem jest to że wszystko zaczyna pasować do siebie.

https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/Search.aspx


Cała rodzina w komplecie ? kulas z Warszawy, Tomek z Kalisza, meson, bella32 Wolin, Marek Wolin ( Marek i Iza to rodzeństwo ) teraz pytanie, kto wykorzystuje wszystkich tych ludzi po mimo że wiemy że wszyscy to jedna wielka rodzina z Wolina, KTO??

Osobiście uważam że to Izka wykorzystała wizerunki swojej rodziny i to ona wchodzi na gay czaty/portale, nie tylko dlatego że jest adminem na gay.pl



Jakby komuś było mało


http://alechemik.friko.pl/onas1.html


Jedna wielka rodzina.
Żaneta Milewska z domu Schabek siostra Izabeli i Marka Schabek. Żaneta to Mama nie jekiego nick czatowy: Tomek Kalisz za którego podawała się Izabela vel bella32. Tomek Kalisz prawdziwe imię Alan, pokazał się raz na kamerzyście stąd też jego fotka. ( bella podstawiła swojego siostrzeńca żeby się uwiarygodnić że jest facetem, w tamtym czasie 2007-8 miała podpisaną umowę o usługi internetowe ze Szczecinem, adresy IP Tomka z Kalisza i rzekomego Kulasa z Warszawy były identyczne ale o tym dowiedziałem się dopiero w 2010r. Po niżej widzicie także adres zamieszkania Marka Schabka na kolejnej stronie www. dostępny 24 h

Zrzut ekranowy z dnia 22-12-2012r.



Ustalmy fakty: Policja ustaliła adres domowy oraz do kogo należą numery komórek 601 i 669 oraz na kogo jest Internet. 601 oraz Internet jest zarejestrowany na izabelę, drugi numer komórki 669 który podawał najpierw Tomek z kalisza jako swój, potem rzekomy kulas z Warszawy jest zarejestrowany na Mamę ( Irenę ) Izabeli. Numer ten jest ( 669 ) w dyspocyjni Izabeli vel kulasa vel belli32. dlatego tak namiętnie go rozdaje podając się za różne osoby z róznych miast, notabene podaje też różne imiona, żeńskie, męskie.

Z powyższego jej wpisu ewidentnie widac że próbuje nadal manipulować opinią społeczną ale już nie długo.

na zakończenie:

#gay_pl 22-12-2012r.
18:56:39 ∗ ~kulas221299 ∗ spamerek sie objawil na gay dziwne żeod razu dobry kumpel tego psychola nikity //lol

Nikitek_

Posts : 238
Join date : 2010-08-16

View user profile http://urojonyzywotkulkowej.forummotions.com/forum.htm

Back to top Go down

Dzień jakich wiele..

Post  Koks on Sun Dec 23, 2012 6:53 pm

23.12.2012

1) SPAM (gay_pl)


17:17:09 ∗ ~danem ∗ i czemu dalej kłamiesz kulasowa? ty nie mieszkasz w żadnym bloku tylko w rozsypującym się domku jednorodzinnym i nie w warszawie jak podajesz, tylko w wolinie pomorskim //lol wszystkie foty w temacie "fotki kulkowej" na znanym forum "urojony żywot kulkowej/belli" //lol proponujemy też zajrzeć do "galerii potworów onetowych" gdzie można zobaczyć wszystkie te zakłamane ryje z kulasową i schizą na czele //lol apsik //lol

Czy tutaj jest coś nieprawdziwego?

2) GROŹBY (gay_pl)

17:24:20 ∗ schizzaa ∗ aleksa7 gay_guard kochamTYLKOsiebie pb88 peterr1 ANECZKA___ azjatkawariatka brunon2 Flaxby gresh Jacek749 mis29warszawa omnipotent ona_niesklasyfikowana paracetamol0000 robus20 rrr123 Ruskipoljot Snuggy sta1958 wawa36 zabawa132 ~mlodegonauklad ~samczyk_samczykowi ~Uległy_Ciasny_DlaDużego ~WawONdlaNIEGO ~xoxo
17:24:27 ∗ schizzaa ∗ tyle osob na gejach a cisza jak makiem zasial
17:24:28 ∗ schizzaa ∗ //hehe
17:24:43 ∗ schizzaa ∗ a nam jeszcze poje by statystyki podwyzszają //hehe
17:26:01 ∗ usiu16 ∗ schizzaa chcesz to pokaze ci ze ich rozbujam zaraz
17:26:09 ∗ schizzaa ∗ a sobie ich bujaj //hehe
17:26:12 ∗ schizzaa ∗ ja ich po wkurwiam
17:26:13 ∗ schizzaa ∗ //lol
17:28:11 ∗ ~kulas221299 ∗ dzieciaki //lol
17:28:20 ∗ schizzaa ∗ ja tam jestem dzieciakiem wiec //hehe
17:28:27 ∗ schizzaa ∗ 18lat to wciaz dziecko //hehe
17:28:41 ∗ schizzaa ∗ wiec sobie moge sie pozachowywac
17:28:44 ∗ schizzaa ∗ jak tarzan

3) REALIZACJA (gay)


17:26:13 ∗ usiu16 ∗ co tam pedały i gay_guard palancie
17:26:29 ∗ aleksa7 ∗ usiu16 prosze ?
17:27:00 ∗ usiu16 ∗ aleksa7 czytac potrafisz
17:27:03 ∗ usiu16 ∗ peterr1 siema
17:27:36 ∗ aleksa7 ∗ usiu16 moze napiszesz cos ciekawego ?
17:28:11 ∗ usiu16 ∗ aleksa7 sami zaczeli kiedys ciebie nie było
17:28:17 ∗ usiu16 ∗ sa swieta czas wybaczania i kłotni
17:28:17 ∗ usiu16 ∗ wiec
17:28:23 ∗ usiu16 ∗ teraz zamkna ryje
17:28:36 ∗ aleksa7 ∗ znaczy co kto i co zacząl //pytanie

(W tym momencie do pokoju wszedł operator Kabi i usuwa usia z pokoju)


17:28:45 ∗ aleksa7 ∗ Kabi niepotrzebnie \
17:28:48 ∗ peterr1 ∗ kabi //depresja
17:28:53 ∗ peterr1 ∗ boshh narwancu
17:29:00 ∗ Kabi ∗ bez dyskusji z takimi //oczko

Brawo Kabiusz, od dawna było wiadomo, że ten usiu to toksyczny pajac mający problemy z używkami i nie kontrolujący własnego marnego "ja". O szczegółach możemy popisać na privach, uwielbiam ploteczki.

4) REAKCJE (gay_pl)

17:28:47 ∗ usiu16 ∗ kulek juz kabi jebany cwel
17:28:56 ∗ usiu16 ∗ kubuś //cmok2
17:29:11 ∗ ~kulas221299 ∗ zbanowal cie //pytanie
17:29:23 ∗ usiu16 ∗ a jak
17:30:41 ∗ ~kulas221299 ∗ olac niedługo cwel bedzie mial w realu problemy //lol
17:31:01 ∗ madboy18 ∗ usiu16 //cmok2
17:32:41 ∗ usiu16 ∗ madboy18 rozmawiasz ze mna dzis ostatni raz
17:32:50 ∗ madboy18 ∗ dlaczego? //ooo
17:34:11 ∗ usiu16 ∗ mad odchodze
17:34:15 ∗ usiu16 ∗ małe problemy
17:34:43 ∗ madboy18 ∗ ale tak na stałe odchodzisz?
17:35:20 ∗ usiu16 ∗ madboy18 tak na stałe
17:35:22 ∗ Lady_pretensja ∗ //serce//strzala//blysk ~kulas221299 //blysk//strzala//serce
17:36:39 ∗ Lady_pretensja ∗ Sad
17:36:59 ∗ usiu16 ∗ Lady_pretensja heheh witam i za moment bede sie zegnał
17:37:07 ∗ madboy18 ∗ //zal
17:37:12 ∗ Lady_pretensja ∗ usiu16: //usta
17:39:18 ∗ usiu16 ∗ snape71 zegnam raczej juz na zawsze //cmok2
17:39:35 ∗ usiu16 ∗ Lady_pretensja co do ciebie wiesz ze zawsze cie lubiałem //cmok2 wesołych swiąt
17:39:41 ∗ Lady_pretensja ∗ ej
17:39:46 ∗ Lady_pretensja ∗ usiu16: wróć!!!!!
17:39:53 ∗ usiu16 ∗ madboy18 nad toba musiał bym pomyslec zycze powodzenia //cmok2
17:39:58 ∗ usiu16 ∗ Lady_pretensja to nie takie proste

Na pewno będziemy tęsknić za takim wulgarnym i obleśnym typem (ma ktoś fotke z kamerki? jest młody, ale okropnie zniszczony...). Jakby to kulasowa powiedziała "ciota na maxa". Wchodzi po raz któryś tam na czat i się żali, że odchodzi na zawsze - a kogo to człowieku interesuje, masz odejść to odejdź i nie wracaj.


6) SEDNO

17:30:41 ∗ ~kulas221299 ∗ olac niedługo cwel bedzie mial w realu problemy //lol


(kulasowa o Kabim)

Powyższa wypowiedź Izabeli Schabek (jako jedno z wielu) zostanie użyta w Kaliszu. O to chodzi.

Koks

Posts : 163
Join date : 2011-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Mon Dec 24, 2012 9:53 pm

Gay 22
Bi 18
gay_pl 9 w tym 4 klony


24 XII 212

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  slim_ on Mon Dec 24, 2012 11:45 pm

Nie jaraj się. Napiszą: "normalni ludzie siedzą z rodzinami i obchodzą święta, a na Gay same urojone bez życia". Przymomina mi się jak czasem pisano na Gay, że latem było mniej osób niż na Bi z powodu właśnie wakacji, to gruba wywalała kontrargument: "a to na bi ludzie nie spędzają wakacji?".
Ponadto nie wiem po co przyrównywać się do Bi. Przecież osób bi jest więcej niż homo, pomijając już fakt, że na bi jest bardzo dużo kobiet. To trochę tak jakby bi zacząć przyrównywać do kamera_sex

slim_

Posts : 28
Join date : 2012-07-18

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Tue Dec 25, 2012 2:11 pm

Zawsze uwazalem ze porownywanie sie do Bi jest bez sensu. Poza tym sadze ze spadek osob obecnych w tym pokoju jest proporcjonalnie o wiele wiekszy niz w Gay co swiadczy ogolnie o mniejszym zainteresowaniu czatami niz kiedys. Dowodzenie tego jest jednak bez sensu bo beton swoje wie i nic go nie przekona. Pod wlasna teze podciagna wszystko.

Wkleilem to tylko dla zasady - zeby pokazac ze ich teza o upadku Gay malo warta ale oczywiscie wiem ze nic to nie zmieni. Bedzie nowa teza na dana chwile. Gdyby gruba zauwazyla taki wynik roztrabilaby to po calym czacie. To i ja trabie. Zadnej tezy z tego nie tworze, jedynie dowodze, ze wszelkie tezy sa malo warte.

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  STARDUST on Tue Dec 25, 2012 5:24 pm

Wszystko jest na forum wystarczy uważnie czytać. Podając się za członków swojej rodziny, sama sobie jest winna że forumowicze ustalili jej adres domowy. Izabela Schabek zamieszkała: ul. Owocowa 9, 72-510 Wolin, Powiat kamieński, woj. zachodniopomorski oczywiście nie zamieściła nigdzie w sieci swojego adresu zamieszkania, ale w poprzednich wcieleniach występowała na WWW.czat.onet.pl gay_czat, obecnie gay_pl jako: bella32 czy na stronie WWW.gay.pl jako: bella30 ten profil został zlikwidowany w październiku 2012r. a obecnie na tej stronie WWW.gay.pl występuje jako: _nastolatek_ . Oczywiście bella ma znane Nicki na czacie pod którymi się chowa tzn. snape71 jako król pokoju gay_pl, co wielokrotnie udowodniono ponieważ bella wielokrotnie logowała się na tym samym adresie ip, oraz występuje jako wszelkie kuliste Nicki , ~kulas wiadomo czemu ? bella jest trochę otyła i stąd te skojarzenia. Otyłość może być spowodowana stresem związanym między innymi całodobowym logowaniem się na czata. Wielokrotnie wykazano iż ta pani podawała się za różne osoby podając swoje numery komórkowe jako własne tj. bella32 Wolin: 601 349 561 ; 669 343 804, ~kulas Warszawa: 601 349 561 ; 669 343 804 Tomek_Kalisz Kalisz: 669 343 804, jeszcze kilka przykładów. Do ciastka5 rodziców za dzwoniła kobieta z numeru 669 343 804, sam kulas przyznaje, Cholerka zadzwoniła na numer 669 343 804 odebrała kobieta, Aleks1970 zadzwonił odebrała kobieta, Tola_M ma numer komórki do ~kulasa z warszawy 669 343 804, Nikitek_ ma numer koma 669 343 804 do Tomek_kalisz, do Nikita zadzwoniła kobieta z numeru komórki Tomka z Kalisza 669 343 804 którego Bella zna tylko z opowieści. Kabi ma numer komórki do belli32 669 343 804 Izabel Schabek podała mu ten numer jako swój. Jeśli chodzi o wizerunki fotografie to sama Izabela Schabek zamieściła je w sieci na różnych stronach WWW.nk.pl oczywiście jak pisze Nikiś profil został zablokowany przez belle gdy się dowiedziała ze forumowicze mają jej fotki z jej profilu. Zarzut ~kulasa że bella nie wrzuciła fot swojego domu i miejsca pracy w sieć nie można w żadne sposób potwierdzić bo kulas z warszawy po prostu nie istnieje to sama bella pisze tak o sobie, taka niby pokrzywdzona a nic w tej materii nie robi żeby chociaż zgłosiła sprawę na policje ? zero reakcji dlaczego ? wnioski sami wyciągnijcie. I na koniec zwracam wam Uwagę, że mimo wszystko forumowicze ustalili przed Policją iż numery telefonów komórkowych które podawał kulas z warszawy nie są przypisane do niego, dlaczego to już wiecie. Policja ustaliła do kogo te numery należą. Umowa na Internet oraz na numer koma 601 349 561 są zarejestrowane na Izabele Schabek z Wolina, natomiast numer drugi 669 343 804 który podawała pod różnymi tyldami, Nickami, jest zarejestrowany na Mamę Izabeli. Forumowicze także ustalili że bella32 istnieje, bo same Izabela Schabek nie ukrywała się, jej fotki na WWW.gay.pl jak i fotki z kamerzysty można oglądać na tym forum, tak samo istnieje Tomek_Kalisz z tym tylko że nie jest z Kalisza tylko z Wolina, Alan Milewski siostrzeniec, Izabeli Schabek. Jak Nikitek pisał wcześniej w poście , nie ustalono żadnych danych kulasa z Warszawy bo taki po prostu nie istnieje a wszystkie informacje ustalone przez różne strony prowadza do wolina.

Mimo wszystko życzę miłych, radosnych świąt.


STARDUST

Posts : 36
Join date : 2011-01-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  kolega on Fri Dec 28, 2012 9:28 pm



A co ma nick Minge_ do pokoju gay ? kiedy dostało gay po doopie ? zobaczcie jak izka manipuluje ludzmi. Który sopy, opy, zamieścił na tym forum fotkę ? Iza pisz skargi oszustko jedna lol!



pokój gay_pl z dnia 18 -12-2012 król pokoju snape71 Izabela S. z Wolina.

18:09:05 ∗ ~kulas2212990 ∗ za umieszczenie foty cfaniary gay dostało po doopie
18:11:39 ∗ ~kulas2212990 ∗ poniewaz twoja fote tez wrzucili
18:11:42 ∗ ~kulas2212990 ∗ mozesz jak pozostali
18:11:54 ∗ ~kulas2212990 ∗ napisac skarge na administacje gay
18:12:09 ∗ ~kulas2212990 ∗ i z ptosba aby karnie cofneli im range klasa
18:12:25 ∗ schizzaa ∗ do adminow czata?
18:12:33 ∗ ~kulas2212990 ∗ tak
18:12:38 ∗ schizzaa ∗ spoko
18:12:42 ∗ ~kulas2212990 ∗ czat@onet.pl
18:12:50 ∗ schizzaa ∗ spoko znam
18:12:52 ∗ schizzaa ∗ e-mail
18:12:54 ∗ ~kulas2212990 ∗ to jebnij jesio anke trza powiedziec
18:13:40 ∗ ~kulas2212990 ∗ z/w spłuczke urwali chyba

kolega

Posts : 72
Join date : 2010-11-13

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Fri Dec 28, 2012 9:54 pm

Stek bzdur.
Jesli Gay dostalo po doopie za fotke cfaniary to znaczy ze admin dziala jak torpeda (choc znany jest akurat z odwrotnej strony) bo ta fotka znalazla sie na forum 25 XII w srodku swiat Shocked Dostal skarge, znalazl winowajce, dal po doopie i jeszcze gruba zawiadomil? Shocked
Spluczka zamiast mozgu, w dodatku urwana Rolling Eyes Ale trzeba przyznac ze gruba nie zasypia gruszek w popiele
Razz

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  kolega on Mon Dec 31, 2012 8:43 pm

ZBIOROWY POZEW


gay_pl 31-12-2012

18:39:07 ∗ ~kulas2212990 ∗ Unicorn686 po nowym roku
18:39:12 ∗ ~kulas2212990 ∗ bo tera nie jestewm w stanie
18:39:15 ∗ ~kulas2212990 ∗ pogadajmy

18:39:20 ∗ ~kulas2212990 ∗ szykuje sie pozew zbiorowy
18:39:26 ∗ ~kulas2212990 ∗ na urojone
18:39:31 ∗ ~kulas2212990 ∗ jak cos mozesz dolaczyc

18:39:36 ∗ Unicorn686 ∗ nie
18:39:49 ∗ Unicorn686 ∗ ja mam wiele innych spraw na glowie poważniejszych

kolega

Posts : 72
Join date : 2010-11-13

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Tue Jan 01, 2013 12:24 am

Gruba montuje zbiorowy pozew wiec nie ma czasu zajmowac sie swoim pokojem (w tym czasie w gay_pl nie napisala ani slowa) bo lata po czacie i knuje:


14:28:42 ∗ ~kulas2212990 ∗ eminelka //buu
14:28:47 ∗ eminelka ∗ co?
14:28:47 ∗ ~kulas2212990 ∗ odpisala że ok
14:28:58 ∗ eminelka ∗ ok
14:29:07 ∗ ~kulas2212990 ∗ a bedzie dzwonila?
14:29:22 ∗ eminelka ∗ robie obiad nic jej jeszcze nie pisalam
14:29:31 ∗ ~kulas2212990 ∗ to napisz //wrr
14:29:35 ∗ ~kulas2212990 ∗ nara

16:33:15 ∗ ~kulas2212990 ∗ eminelka i co //pytanie
16:33:24 ∗ eminelka ∗ ~kulas2212990 przekazalam
16:33:34 ∗ eminelka ∗ i tyle z mojej strony
16:33:42 ∗ ~kulas2212990 ∗ ale bedzie sie kontaktowala nie wiesz //pytanie
16:33:49 ∗ eminelka ∗ ~kulas2212990 nie wiem
16:34:23 ∗ ~kulas2212990 ∗ jak nie bedzie chciala to niech ci konrektnie powie czego oczekuje odemnie i ja sie postaram pomoc eminelka
16:34:28 ∗ ~kulas2212990 ∗ jaK umiem
16:34:30 ∗ ~kulas2212990 ∗ dobrze //pytanie
16:34:38 ∗ eminelka ∗ ~kulas2212990 spoko
16:34:43 ∗ ~kulas2212990 ∗ no to nara
16:34:44 ∗ eminelka ∗ ale dzis juz nei bede miala z nia kontaktu

/ Tarnów 31 XII 2012 /


Ktos bezmyslnie przegial i gruba lapie swoja szanse
Wink

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  bibliotekarz on Tue Jan 01, 2013 2:42 pm

Cześć

~kulas snape71 = Izabela Schabek z Wolina, ma swoje 5 minut, myśli że jak pobiega po pokojach, dziesięć razy dziennie napisze to samo o fotkach, czy zbiorowym pozwie to zatuszuje swoją przestępczą działalności na www.czat.onet.pl a konkretnie na pedalskich pokojach gay_pl gdzie od lat podaje się za faceta ~kulasa z Warszawy.


Pochodzenie fotek: nk.pl, fotka.pl, kamerzysta onet, co do fotki cfaniara_czatowa usunąłbym ją z tego forum.



bibliotekarz

Posts : 161
Join date : 2010-08-22
Location : Jelonki małe

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  Gosc on Tue Jan 01, 2013 7:03 pm

A co to kula robi teraz za panią prokurator? Laughing Niech lepiej zajmie się sobą, bo z tego co wiem, proces przegra na 99% Laughing
Co ona chce wskórać tymi jazdami i knuciem po pokojach? Ktoś uwierzy w jej dobre chęci? Kulasa do sądu na świadka wezmą? Co ona chce pokazać?
Jak zwykle się jara i nic z tego nie wychodzi.
Zamiast zrobić już jakieś kroki prawne by choć trochę zminimalizować konsekwencje jakie ją czekają podczas rozprawy, to ta w najlepsze jątrzy z uśmiechem na twarzy, będąc święcie przekonana, że odniesie to jakiś skutek Suspect
Cóż, widocznie w obronie urojonego życia na czacie gruba zrobi wszystko... Nic tylko obserwować jej klęskę Wink
Co do fotki cfaniary, napisało to już wiele osób, że nie powinna tu się znaleźć - ale ten cały cyrk i dramat wokół sprawy jest zupełnie niepotrzebny, chyba, że faktycznie ktoś chce skierować to do organów ścigania Rolling Eyes

Gosc

Posts : 250
Join date : 2011-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  XXXXX on Tue Jan 01, 2013 8:46 pm

bibliotekarz wrote:co do fotki cfaniara_czatowa usunąłbym ją z tego forum.
To niech Minge_ ja usunie. Cos mu stoi na przeszkodzie? Kupa smiechu Laughing

XXXXX

Posts : 47
Join date : 2012-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  bibliotekarz on Tue Jan 01, 2013 8:49 pm

Cześć

Nie polecam strony gay.pl ani pokoju gay_pl w którym bryluje nie jaka Izabela Schabek z Wolina która używa między innymi nicka, snape71 król pokoju.



żródło: http://niebezpiecznik.pl/post/gay-pl-wyciek-danych-37-000-uzytkownikow/


bibliotekarz

Posts : 161
Join date : 2010-08-22
Location : Jelonki małe

View user profile

Back to top Go down

Re: GAY_PL Pokój z klasą

Post  Sponsored content Today at 10:08 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 21 of 22 Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum